Tillbaka på riktigt!

Åh gud, jag känner mig lite elak som har varit borta från bloggen så länge!
Har inte varit hemma, och när jag väl har varit hemma har jag varit upptagen eller lat.
Sorry! Nu när skolan börjar igen och man får rutiner kommer jag fortsätta blogga som vanligt!

Så, vad har jag gjort senaste tiden?
Jag var i Malmö i slutet av juli, och Landskrona och i Danmark. Sen var jag även på landet några dagar.
Var hemma på Pride, någon som såg mig där? :D
Sen har jag varit en vecka på Gotland, kom hem där i från i söndags.
Som alltid tänkte jag dela med mig av veckans planer typ. I måndags träffade jag min fina pojkvän, igår var jag och fikade med Nora och mötte upp Kioskis och McChicken en stund.

Dagens planer blir först att komma ur sängen. Har varit vaken i en timma men fastnat framför datorn höhö
Sen ska jag städa lite och fixa, och sen ungefär vid tretiden kommer fina Emma hit! Yey! :D

Imorgon ska jag hem till Star, sen ska jag nog spendera helgen med pojken eftersom han börjar skolan på måndag!
Som för övrigt blir våran 1månadsdag :D<3


Nu ska jag sluta babbla! Vi hörs senare :*

Jag och världens finaste pojke! <3

Kommentarer
Postat av: Andréa

Fina är ni!

2011-08-20 @ 07:28:14
URL: http://graycoatedmornings.blogg.se/
Postat av: Jonna

fin bild :D ja såg en tjej med rosa hår vid den blå lagunen, de kanske va du, har ingen aning ^^

2011-08-20 @ 16:33:45
URL: http://flushie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0