You can't stop looking at me

Fullt upp idag faktiskt. Kom till skolan klockan 8.oo för att höra att vi inte har varken bild eller engelska, istället en fet håltimme. Blev skitsur eftersom jag stressat till skolan för att komma i tid. Hursomhelst får vi göra arbetsmiljön på håltimmen, och sen när vi är klara får vi veta att vi får sluta för dagen eftersom hantverksorienteringen också blivit inställd. Så 9.2o slutar jag, och drar direkt till gymmet. Körde stenhårt i 45 minuter, var svintrött efter, himla skönt!

Så nu är jag hemma, har tagit mig ett skönt bad och nu sitter jag här och myser. Ska snart blåsa håret och ta en macka, för jag har ätit svindåligt och behöver få i mig något. Idag har jag käkat 2 rågbrödsmackor, juice och lite popcorn. Inte tillräckligt eftersom jag inte har käkat lunch.

 

På tal om mat, jag har ätit vegitarianskt hela veckan! Gjorde det först omedveten sen som en liten utmaning, dock tror jag att mammut har planerat kötträtt ikväll och eftersom jag inte gillar quorn eller tofu blir det väl kött för mig idag.

 

Haha jag vet, jag måste torka av spegeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0