En såndär rubrik som gör så du fattar vad detta inlägget handlar om.

Alla som är vakna sträcker upp en hand!
Jag vaknade kvart i nio idag, mamma "råkade" väcka mig när hon skulle gå till jobbet...oh well!
Sitter just nu halvklar. Håret är halvfixat, är halvpåklädd och halvsminkad, och dricker smoothie. Eller äter man smoothie?? Hm....får fundera på detdär.
Precis nu kom jag på att jag borde ta min medicin, för gör jag det inte nu när jag kommer ihåg det kommer jag att glömma bort!
Funderade...man ska inte kombinera värktabletter och alkohol va? Har för mig att det är farligt på något sätt. Får googla tror jag.
Eh...jag har ju faktiskt egentligen inget att skriva.
Vad var det jag gjorde....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0