Ni är det finaste jag vet <3

Det här inlägget var skrivet för min andra blogg, thedeepone, men eftersom jag känner att jag verkligen vill dela med mig så mycket som möjligt postar jag det här också.



Jag får ofta höra att jag är ovanligt mogen för min ålder. Det märker förstås inte min familj men ja, resten av världen. Och det har jag Hairdrobe att tacka över. De har faktiskt förändrat mitt liv.
När jag kom till Hairdrobe var jag en liten skitunge som just fyllt 14. Jag kunde inget om varken hår, livet eller hur man beter sig. Jag tänker faktiskt quota mig själv.

"De randiga clipsen är jue superfins, skulle önska att ja hade okkso, fast ja har jue så kort hår ^w^"

Illa. Skäms lite, men det var lääänge sen! :D (tack och lov)
Jag var en irriterande skitunge som frågade om allt och visste inget. Jag förstår faktiskt inte varför jag hängde kvar på Hairdrobe eftersom ingen faktiskt gillade mig. Haha, envis? Hursomhelst, jag fick tonvis av arga PM från moderatorer som var trött på att jag inte uppförde mig.

Men, så började jag skriva mer. Skaffade mina första dreads och visade. Det var fortfarande rätt många som ogillade mig. Sen över sommaren, 2008, så blekte jag bort det svarta och gjorde nya, myycket finare dreads. Och det var nog efter dem som jag faktiskt blev mer omtyckt!

Mycket har hänt sen dess och Hairdrobe har verkligen alltid funnits för mig när jag behöver det. De peppar, stöttar, ger respons och hela gänget är som en bunt underbara storesyrror. De har hjälp mig genom svåra perioder i livet, men vi har också delat så mycket glädje. Vi kan snacka om allt och de är helt obeskrivliga. Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar dem och jag är skuldsatt för livet att ge tillbaka minst lika mycket kärlek som de gett mig.
HDträffar är typ det bästa jag vet, för då får man ju träffa några av dessa underbara människor. De finns på riktigt, det är inte bara i mitt huvud. Det är inga fantasier, det finns änglar på jorden.
Jag har förändrats så mycket dessa tre åren så det är inte klokt. Jag är mycket mognare och jag är en helt annan människa.

Och jag undrar verkligen vem jag hade varit idag om jag inte hade hittat Hairdrobe.

Söndag den 16e mars 2008, klockan 17:37 och frammåt <3
Strax 10 000 inlägg, ca 8 om dagen, och mer blir det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0