Balkonghäng jatack!

Nyss hemkommen från en väldig chill dag.

Försov mig eftersom jag inte hade någon väckarklocka, drog till skolan då hade vi håltimme, så vi chillade i Rålis. Hade en frisörlektion där vi städade salongen. Drog tillbaka till Rålis och träffade HDfolk. Satt där ett tag till typ 5, sen drog vi till Tilda och satt på hennes balkong och snackade och lite så. Åh, trevligt som satan var det! :D
Nu ska jag käka något sen blir det att direkt krypa ner i sängen. Har lånat mammuts mobil som väckarklocka och imorgon blir det att gå upp halv sex som vanligt, näst sista skoldagen! :D Sen blir det iofs bara en halvdag eftersom jag ska fixa Star inför hennes bal.
Det var allt jag hade just nu! Uppcon bilder kommer sen, när blogg.se inte har damp.
Fast en bild får jag nog in, på mig själv haha :D


Jag och Shookie Monster, BFF <3

Kommentarer
Postat av: Mia

haha! Känner hon med vitt hår! Vad random :D

2011-06-09 @ 17:41:08
URL: http://mialiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0