/care

Nattinlägg yao!
Har precis kommit hem från en helt okej trevlig kväll, var väl inte sådär super eftersom folk försvann hit och dit sen skulle folk bada i sjön och jag hade skoskav sen var den en massa mygg sen drog folk hem. Eh ja. Den hade kunnat blivit bättre. Menmen, det var väl trevligt!
Har väl egentligen inget att blogga om, typ livet, men ni ba /care så :D
Imorgon ska jag upp vid nio, och vid 12 ska jag vara i Snäck och hjälpa till med hår på en tjej, det ska bli trevligt :D
Sen börjar jobbet på måndag, inte så kul det heller men man får tänka på pengarna!
Okej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. För jag är trött. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

söt blogg :)

2011-06-12 @ 16:38:19
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: johanna

Såg den filmen du tipsade om ! The uninvited, den var sjuk :O

men bra ! tack för tipset <3

2011-06-13 @ 17:37:58
URL: http://crunchy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0