Godmorgon!

Idag är första riktiga skoldagen på skitlänge, nu när det varit lov och så har jag varit sjuk osv. Segt.
Tänkte dra till gymmet efter skolan men nej jag har möte med skol...nåt, och kolla hörseln igen. Segt det också.
Men det är ljus ute iaf!

Det var någon som frågade om tull från Crazy-factory.
Det är ingen tull eftersom grejerna kommer från Europa.
Frakten är alltid 5 euro och jag fick mina grejer på 6 dagar.

Så det är grejt.
(om ni inte visste det så kan man även ändra på sidan så man får allt skrivet i kronor istället, riktigt bra om man inte orkar sitta och räkna kursen på euro liksom. man kan även ändra så det blir engelska istället för typ tyska. användbart liksom)

Det var allt!
Nu ska jag klä på mig.
(öh fyfan va trött jag är!!)


(och nej menyn vill inte flytta på sig)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för hjälpen!

2011-03-08 @ 23:42:13
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0