Super Mario Advance

Nu kommer det ett till K Bry-inlägg bara så ni vet.



Jag har på senaste tiden funderat på att köpa mig ett Game Boy Advance och mitt favoritspel som jag hade när jag var liten.

Jag var väl runt 8-9 när jag en jul hade tjatat länge om att jag ville ha en Game Boy, men mamma sa att de var alldeles för dyra. Såklart så fick vi dom ;) (dom var inte speciellt dyra, de låg under 1000lappen). Mitt första spel var Hugo "The Evil Mirror" och jag körde klart hela spelet på...några veckor. Knappt det. Jag var fast. Detta var så jädrans roligt. Sen vid ett annat tillfälle fick jag ett Super Mario-spel; Super Mario Advance. Detta kom att bli en stor del av min barndom, haha!


Och nu gick jag faktiskt in på eBay och köpte ett Game Boy Advance (inte samma färg som jag hade när jag var liten dock, nu blev det ett rosa) och detta spel.

Men, varför inte kolla om det finns några klipp på Youtube?

Såklart det fanns.

En 2timmars film där en rätt så dålig snubbe (jag var mycket bättre som 9åring, tro mig. Jag minns spelet i detalj, och han gör massa misstag) kör igenom spelet.


Titta och Njuuut! haha




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fick också ett gameboy advance med det där spelet när jag var liten! :D Det följde mig seriöst överallt, i många år. Jag vet inte hur många gånger jag har klarat det haha. Så jävla bra spel!

2011-03-03 @ 09:29:53
URL: http://Johannaexpress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback