Uh La La La ♫

Sitter och diggar/sjunger till gamla Uh La La La (googla) :D


Kom precis hem från en sövande dag i skolan. Imorse på frisören gjorde vi collage, och sen gick vi igenom lite toning, det var askul :D
Lunchen sög, tar det sen.


Sen var det en seg svenska, vi kollade på film och jag satt fett obekvämt så jag höll på att somna. Kunde liksom inte riktigt koncentrera mig nivet?
Nu är det lite plugg och gojs som gäller, ska skriva klart det allra sista i Hantverksorienteringen för den ska in imorgon, sen ska jag renskriva en annan grej.
Middag ska jag laga själv då Mammut är på Italienska, det får bli nudelwok som vanligt :>

Jo, ang. lunchen. Jag blev phett sur.
Kolla. Vi kommer dit, kort kö. Lasange i lådor, asäckligt. Kladdigt. Som att någon har tuggat det innan åt dig.
Äter en knäckemacka iaf, för att få i mig något. Snorhungrig som jag var.
Sen när vi ska dra, ja men gissa? Då kommer det pannkakor!
Och kön blir tusen meter såklart.
Ställer mig ensam sist i kön eftersom jag är hungrig och de andra är lata.
Står där i en kvart och tillslut när jag ÄNTLIGEN kommer fram till mina älskade pannkisar, jo men gissa vad.
DE ÄR FUCKING SLUT!
Jag fick damp och ringde Mammut, som var lite lagom tröstande. Iaf mer än mina klasskompisar, som hånade mig rakt upp i fejjan :<


Ah. Så var min dag.
Försov mig imorse, det var najs. Att sova extra asså.

Ni då? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0