omg ur so scene

Jag fick kommentaren häromdagen av någon på youtube att "omg ur so scene". Sen var det en liten 97a som frågade mig på bilddagboken vilken stil jag hade.

Varför måste man bli inkategoriserad hur man än ser ut? och vill man inte göra det själv gör andra det åt en.

Det är som att man måste valt vilken stil man ska ha för att folk ska behandla en på olika sätt.

Jag har varit det mesta. Cyberravare, emo, lite goth, synthare, j-poppare, färgglad godis, och nu är jag tydligen scene. Jag hänger inte riktigt med varför jag är så jävla scene, för jag håller inte med. Ja, jag har färgglatt hår, mycket smink och oftast nuförtiden svarta tighta kläder, men jag tycker att om man ska vara scene så får man nog vara mer än så. Hade jag inte haft håret hade jag sett ut som vem som helst typ.

Egentligen är jag inte så sur och så caring som jag låter, men ja....det irriterar mig lite. Finns ju andra som bara väljer en stil dem gillar och strävar efter att hålla sig till den, men sån är inte jag. If I like something, I'll were it! :D




Nog om det!

Idag trodde jag att vi började 13.20 men Tji fick jag så börjar vi 9.45! Fortfarande inte så tidigt men har man sovit till halv nio blir det stressigt ändå....har än så länge hunnit klä på mig och sätta i linserna, yeah! Blir väl sådär krämigt sen (eh va?) ja.


Så nu har jag inte tid för er längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0