Första adverb

Nu är helgen slut! Det gick mycket snabbare än jag trodde men har en ganska grym vecka framför mig så jag klagar faktiskt inte. Imorgon ska jag och pojken gå på stan och söka julklappar till min moder, på tisdag ska jag och några klasskompisar till frisörgrossisten, handla lite kammar, clips och shampoo/balsam/inpackning :D

På onsdag är det praktik och på torsdag är det vanlig skoldag. På fredag däremot, då åker jag och pojken till Öregrund och stannar där över helgen. Kommer ta med hans dator men vi får se om jag kommer orka blogga :)
Nu ska jag ta ett välförtjänt bad, tvätta håret (var en vecka sen sist!) och fira första adverb (internskämt) efter att ha jobbat. Bilder från kunden kommer kanske i veckan om ni har tur :D :D

Ingen fika för mig (nyttig osv) men när jag kommer upp ur badet ska jag kalasa på lite äppelglögg <3



Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Haft en trevlig helg? :)

2011-11-27 @ 22:43:44
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0