Sjuk igen!

Har både halsfluss och urinvägsinfektion, haha älskar livet Var i skolan imorse men klarade bara av en halv lektion, pojken kom och hämtade mig och sa åt mig att åka hem och vila. Så då gjorde jag det. Har sovit 3 timmar, fast jag känner mig faktiskt inte ett dugg friskare :(
Ska till läkare imorgon, har en tid för öronundersökning, men ska då passa på att få antibiotika till halsflussen och urinvägsinfektion så kanske jag blir av med skiten.
På onsdag var det tänkt att jag skulle fixa pojkens hår på praktiken men nu ser det ut som att jag kommer ligga sjuk hela veckan.
Mitt immunförsvar är borta, kan jag få tillbaka det? Tror någon snott det.

Bild på jag och pojken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0