HOLY SHIET

Haha detta kanske kommer som en chock för vissa, men jag är blond nu!
Eller ja, fixade det i fredags så har fan haft det i snart en vecka, börjar vänja mig, får inte panik när jag ser mig själv i spegeln längre, men det känns fortfarande ganska konstigt och jag saknar mitt gamla hår. Samtidigt så trivs jag förvånansvärt mycket, och det känns ju skönt!
 
 
Hur konstigt men ändå naturligt är det inte? Haha :D
 
Nog om håret. 
Idag var jag i skolan mellan 8-10, nu är jag hemma och skriver på mitt projektarbete. Gör nudlar till lunch och dricker kaffe, har tänt ett ljus och det är faktiskt ganska mysigt. Har en hel del att skriva och det måste vara klart så jag har en råkopia på hela arbetet efter jul, och jag känner mig själv såpass bra att jag vet att jag inte kommer göra ett piss på lovet så det är lika bra att jag sitter och skriver typ hela dagen idag, har ändå inte mycket bättre för mig. (förutom att träna och städa rummet, men det ska jag nog hinna också!)
 
Okej nu måste jag fortsätta, blog you later!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det var förvånade men fint! :)
Jag gillar ditt nagellack!

2012-12-20 @ 02:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0