Blogg.se = Sverigedemokraterna?

Jag är så trött på blogg.se !!
De enda som blir reklamade på framsidan är töntiga fotobloggar med bilder på blommor och djur, samma skit i varje blogg och samma design och alla ser likadana ut. (Förlåt om någon tar illa upp)
Varför kan man inte visa upp variationen på bloggar det finns? Vissa skriver om foto, mode, mat, musik, livsstil, skönhet osv. Det finns mer än bara bilder!! Visst, kul med bilder i en blogg men ändå!
Finns ju bloggar som skriver meningsfulla långa texter om livet och aldrig lägger upp en bild, fram med dem också!
Kan säga att blogg.se är som Sverigedemokraterna, alla ska vara likadana.
Bullshit.

Okej, jag har PMS och nu ska jag hoppa in i duschen. Ville bara få detta sagt.
Puss!


Med detta inlägg kom en ny kategori; Damp på världen. Här skriver jag om all jävla skit som finns. Här får jag klaga hur mycket jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med.. herregud :O

2012-02-11 @ 11:18:32
Postat av: saga

Fin blogg :D Allt bra?

2012-02-11 @ 12:15:40
URL: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0