Svar på frågestunden!


Fick ändå in rätt många frågor den här gången :D
Tänkte även faktiskt vara så fräck att jag lägger in lite "egna" frågor, såna där som folk alltid frågar, lika bra!




Connie:
1. Jag har länge velat klippa min lugg så men får det inte till -.- kan du försöka visa ?? <33
2. Kan du lägga upp en år-smink video. Älskar ditt hår :)
BTW. älskar din blogg!<3
Svar:
1. Just nu försöker jag spara ut min lugg men nästa gång jag klipper den kan jag filma och visa hur jag gör. Finns även videos på youtube :)
2. Antar att du menar hår och smink? ;) Vill du att jag ska visa hur jag gör eller? Förklara lite mer :D
Tack!

Felicia:
Hur kom du på att du skulle färga ditt hår rosa?
Kan du lägga upp en sminkvideo?:)
Favoritgodis?:)
Svar:
Jag minns faktiskt inte, antar att jag såg folk med det och ville också! Var faktiskt över 3 år sedan :)
På hur jag gör mitt smink? Jag ska försöka, planerar att låna min pojkväns proffskamera och studio med bra belysning och göra lite videos!
Äter inte godis längre :C Var faktiskt aldrig nån godisälskare, är med för snacks, bullar och kakor, glass osv.

Chiaki:
Hur lång är du? OwO
Svar: Jag är 162 cm!

Stina:
Hur träffades du och din pojk och hur länge har ni vart tillsammans nu? <:
Svar: Vi träffades genom bilddagboken faktiskt, och sen började vi dejta och sen hux flux så var vi tillsammans!
6 månader på söndag den 22a januari! :D

Amanda:
hej .. kan du inte skriva lite om ditt gymnasie? jag ska söka nu och jag ska självklart välja frisör som jag har velat istorsätt hela mitt liv (skiiit nervöös ) så har va din första dag o så:)
Svar: Absolut! Kan faktiskt göra ett separat inlägg om det! Kan just nu bara säga att; var inte nervös! Vad är du nervös för? När man börjar frisör kan ingen något (eller...skoja, jag kunde en del) så du behöver inte vara nervös för det! Det kommer att gå toppen!

Anonym:
Varför hoppade du av cyber-stilen och vad har du gjort med dom kläderna?
Svar: Hade inte speciellt mycket cyberkläder men t.ex. kläder från Cyberdog hänger fortfarande kvar i garderoben! Hoppade aldrig av den utan utvecklades till något annat...eller nåt :)

Becca:
vart köper du ditt löshår? :)
vet du vart man kan köpa billigt löshår?
vart gör du din header osv..? <3
pss.. Läser din blogg :)

Svar: Jag handlar från lite olika ställen faktiskt! Beroende på hur mycket pengar jag har för tillfället oftast. Har handlat från både Rapunzel of Sweden, Buyhair, eBay, beautynet osv.
ebay! Handlade mitt senaste där. Är dock sämst kvalité, går av 10cm på en månad. Men använder du clips och inte stylar det håller det nog längre.
Jag använder programet Gimp och pixlr.com :D Har inte råd med Photoshop men är det något som det behövs för har min pojkvän PS och han hjälper mig ibland. Men det mesta gör jag själv! :D

Nikky Jones:
1. Vad ska du bli när du blir "stor"?
2. Vad blir nästa hårfärg?
3. Hur många läsare har du? (Om du vill svara på det)
Anyhow jag gillar din blogg, började läsa den bara för att du hade snyggt hår bara egentligen haha :)

Svar:
1. Jag vill hålla på med teatersmink och smink för fotograferingar och modevisningar, alltså mer extremt smink. Kan även tänka mig att jobba som frisör men nu när man går det på gymnasiet är det inte lika kul längre. Fast praktiken är iofs kul! Men vi får se!
2. Jag har ingen aning men pojken och jag funderar på lila... (ja han är med och bestämmer haha)
3. Det är jättevarierande men mellan 100-400st per dag.

Anonym:
Vilken hårfärg funderar du på här efter rosa?(:
Svar: Lila kanske, som sagt!

Linnea:
1. Hur träffades du och din kille för första gången?
2. Vilket är ditt favvo märke på skor?
3. Favorit minne från din barndom?
4. Hund eller katt?
5. Aldrig kyssas igen eller alltid va tvungen att prutta samtidigt som du kysser?
Pussokram!
Svar:
1. Vi "träffades" på bilddagboken men första gången vi träffades var i stan, på plattan en varm sommardag förra året :D
2. Har inget favoritmärke, går mest på hur de ser ut. Använder på senaste tiden bara platåskor från Buffalo och Demonia, och Converse ibland.
3. Oj, svårt! Vill helst inte minnas det mesta från min barndom så jag kan faktiskt inte komma på något favoritminne just nu.
4. Jag är en kattmänniska!
5. Haha, kyssa och alltid prutta! Tänk vad kul jag och pojken skulle ha! :D Skulle aldrig klara av att inte få kyssa honom igen.


Vanliga frågor:

Vilka hårfärger har du haft?
Svar: Vitt, Ljusrosa, Mellanrosa, Mörkrosa, Neonrosa, Rosalila, Lila, Ljuslila, Mörklila, Mörkblått, Ljusblått, Mellanblått, Turkost, Neongrönt, Gult, Naturligt brun, Ljusbrun, Naturlig röd, Svart, Svartblå...eh tror det var allt!

Kan du visa bilder på alla olika hår du har haft?
Svar: Det tar alldeles för lång tid att hitta bilder på allt, men jag har en video på youtube med ganska så många!

Var köper du dina kläder?
Svar: Väldigt olika. Drop Dead, HM mestandels, och sen handlar jag lite smågrejer lite överallt typ jeans från Cheap Monday :)

Har du några syskon?
Svar: Jag har en tvillingsyrra (klicka här för att komma till hennes blogg) och två halvsyskon, en storasyrra och en storebror.

Vad har du för piercingar/tatueringar?
Svar: Jag har töjningar på 19mm i varje öra och smiley (i munnen). Inga tatueringar än men det kommer direkt jag fyller 18!

Kan du göra fler videobloggar?
Svar: Absolut, jag ska bli bättre på det :D

Vilka andra bloggar läser du?

Killercolours
Murderotic
Kandylandy
BeccaBabycake
Purity
PixelJohan
Alicia L Stolpe
EpicFaiil
Kan du visa hur du stylar håret/klipper dig?
Svar: Absolut, nån dag så ska jag! :D

Röker du?
Svar: Nej, har aldrig ens provat. Har dock hållt i en tänd cigg, kände mig cool 8)


Det var nog allt! Hoppas ni fick lite svar iaf! :D



Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

Åååh va roligt du och din syster är inte ett dugg lika varandra :O Fast det är inte jag och min syster heller. Hon är typ pärlor/spetstunikor/jobba utomlands - tjej haha

2012-01-23 @ 12:22:04
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0