Mysdag och nya kläder!

Woho, idag kom mina kläder från Drop dead! Allt passade utom jeansen, som skulle vara samma storlek som de jag använder nu men kunde inte få dem över rumpan. Kan vara för att jag har gått upp nästan 4kg denna helg HAHAH

Huuursomhelst så ska jag skicka tillbaka dem för att byta storlek :)
Var på picknick med pojken på Långholmen idag, sviiinmysigt! Imorgon firar vi 10 månader, thihih! *^___^*

Tjocktröjan! :D


Min näsa syns inte hehhehehh



Nu är klockan kvart över nio och jag börjar bli trött :D
ska nog krypa ner i sängen med lite te och en Disney. Köpte 3st nya i helgen på loppisen (Lejonkungen, Atlantis & Kejsarens nya stil) funderar på någon av dem! Så himla mysigt att titta på VHS, älskar att jag har kvar min tv jag fick av pappsen julen 2003 :D Och att den funkar perfekt. Har ingen box eller ngt så det enda jag gör med den är att spela PS2 och kolla VHS.

Fan va oldschool jag är! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0