Glasögon och tandläkare!

Hej finisar! Nej jag har inte glömt er, bara haft väldigt fullt upp på senaste tiden. Migrän, plugg och massa annat. 
Hämtade ut mina nya glasögon igår, och var hos tandläkaren och fixade min framtand. 
 
 
Vad tycker ni om glasögonen? :D
 
 
Det är den vänstra som är trasig, det syns knappt längre!
Har tyvärr ingen före-bild just nu, men det är stor skillnad!
 
 
Och idag har jag sovmorgon precis som varje torsdag till 12.35, så just nu sitter jag med lite påfyllnad i håret som alltid efter en dusch, sen ska jag börja fixa mig.........japp. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Du passade ju i glasögon, hoho

2012-09-27 @ 11:31:33
URL: http://samspooky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0