ParaNorman, 14 månader, frukost, kyrkogård.

Har visst inte bloggat på hela helgen...oops! :D
Jobbade ju i fredags och sen var det SawMaraton med Lollo och typ halva världens popcorn. Det var fett mysigt haha. 
I lördags, igår, gick jag upp tidigt och gjorde allt jag behövde göra. Tvättade en maskin svarta kläder och hängde allt, diskade en maskin och plockade in allt, tömde kattlådan, gick ut med 3 soppåsar (!!) och kände mig duktig. Gjorde en fin brunch och skulle dra till gymmet, men det var stopp så jag kom inte fram :( Tog en liten promenad istället men det regnade så ville inte gå så mycket. 
 
Sen gick jag hem och duschade och så kom Johan och hämtade mig. För vi hade 14 månader igår! :D
Vi var på bio vid Heron City och såg ParaNorman, den var Grryyyyym! 
Seriously, se den direkt. Det var 3D ocksåååååå :D :D :D
 
Nu ska jag göra något viktigt och sen ska jag till gymmet. Tänker inte säga vad för det är för privat för bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0