Praktik och hårplaner!

Idag är det fredag och på mitt schema står det praktik, ta ut löshåret och sen färga utväxten ikväll. Vaknade med superraspig hals och det svider som bara den att svälja, så idag ska jag försöka att inte prata så mycket. Dricka te ska jag göra nu, så får vi hoppas att det blir bättre under dagen. 
Hm...har inte så mycket mer att blogga om. Nytt hår somsagt, kommer bli klart imorgon OM jag fixar fram balsam, det är slut och behöver mer för att späda ut färgen. Oh well, det löser sig på något sätt. 
Kommer såklart ta bilder och visa hur det ser ut, hoppas på det bästa men man vet ju aldrig. 
 
Nä, nu blir det te. Och så måste jag sminka mig och fixa håret, inte gjort det på över en vecka haha. 
 
Gissa vad jag ska göra med håret! Vilken färg blir det den här gången??
 
 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, nu när jag såg de här bilderna blev jag övertygad om att du skulle vara jättefin i rött hår! (Men det kanske jag bara säger för att jag älskar rött hår och själv har det, haha :P)

2012-09-07 @ 21:15:47
Postat av: Beatrice

Va duktig du är på naglar! :)

2012-09-09 @ 11:51:16
URL: http://bone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0