rubrik

Varit hos Johan sen igår, äntligen! Han hinner aldrig ses de dagar han jobbar så vi ses typ aldrig längre :( 
Var på stan igår med Star och fikade, det var treeevligt! Igår förresten var fett konstig, jag hann med så sjukt mycket. vaknade, shoppade lite på ebay och sådär, låg och degade i sängen alldeles för länge. Sen gick jag upp, gjorde värsta brunchen, åkte och gymmade, åkte hem och duschade lagade lunch, mötte upp Star i stan, gick på stan och fikade, åkte hem, åkte till Johan, fixade naglarna, kollade på film, lagade middag, somnade innan 12. Haha, helt sjukt, vissa dagar gör man löjligt mycket och vissa dagar ligger man i sängen och kollar på Sailor Moon hela dagen. Fast tycker nästan att båda de dagarna är lika värda, haha :D
 
Nu ska jag och Johan till stan, det blir lite shopping för han har precis fått lön och jag har fått mitt studiebidrag. Så vi får se vad man kommer hem med, har Johan pengar vet man aldrig! 
 
KOLLA MITT NAGELLACK!!!! :D :D :D SÅ JÄVLA FINT SÅ JAG MÅSTE SKRIVA I CAPS LOCK!!!
hejdå. 

Kommentarer
Postat av: Beckis

Hallå.
Får jag fråga lite..vad har du för löshår? Jag ska sätta i nagelslingor. Dom är blonda och jag har tänkt färga allt lila..mitt hår är blekt ett antal gånger. Ska jag ha i färgen i löshåret lika länge som i mitt hår? Och ska jag färga innan jag sätter i det eller när det sitter i? Har tänkt göra lite ombre..med lila, mörklila och svart.
Tack! Du är jättefin btw, läser alltid din blogg.

Svar: Har clip ins just nu :) Yes, med enkomponentstoningar kan du ha i de hur länge som helst :) brukar ha under natten. Färga innan, men med samma färg som du har ditt hår. Tvätta löshåret med YES först och skölj ordentligt, så håller färgen bättre.
Frida Allwin

2012-09-30 @ 14:38:55
Postat av: Anna Sugarprincess

ÅH DÖR på hur fint nagellacket är! Vad heter färgen? :)

Svar: Tantalize Me - Ghina Glaze
Frida Allwin

2012-10-02 @ 20:48:50
URL: http://sugarprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0