Some crazy ass nights :D

Jag har haft några riktigt sköna kvällar med en av mina favoriter; Lollo :D
Hon är knäpp, galen, knasig och rolig. Och vi passar himla bra ihop.
I lördags (öh?) så visste vi inte vad vi skulle göra alls, men fint väder var det så det var bara att hitte på någe!
Så först tog vi en buss till Gullmars, Lollo var klad hest:
Jag med!
Sen fick vi för oss att äka tvär-banan, så då åkte vi ända till Alvik. Där vi kom på att vi skulle till Rålis. Då tog vi tuben. Trevlig utsikt var det iaf!
Väl framme i Rålis...
Sen kom det en svan och resten är historia....
I söndags träffades vi tidigt på dagen och tog en tur i stan. Det var fest på Buttericks
och Lollo hade skitkul
som vanligt...
Sen tog vi en fika på donken (fattiga studenter)
Kolla barnet på vänster sida haha xD
Och jag drack min älskade cola <3
Sen drog vi hem för att käka middag och dra på spelning!
Med massor med folk från gamla plugget. Det var trevligt men himla segt att stå och lyssna på 12 band i fem timmar....Det blev en tidig kväll eftersom alla var så trötta. Men det var trevligt!
Igår skulle jag och Lollo på äventyr. Jag vet inte hur mycket äventyr det egentligen var, men jag har alltid trevligt med Lollo :)
Vi åkte spårvagn till Waldemarsudde, sjöng Friday högt och jag skrämde alla genom att nysa ashögt, haha :D
Jag har en crazy ass video på mobilen där jag och Lollo har party. Den ska aldrig visas för mänskligheten :)
Nu har jag precis jobbat lite på en dreadsbeställning och ska tvätta håret.
Ikväll har min syrra födelsedagsmiddag och jag blir petad från huset, så jag och mammut har bokat biljetter till Scream 4 och så ska vi äta sushi efter thhihi naiz!
Imorgon fyller jag år och då vill jag ha massa grattis ;)
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0