Amy Diamond?

Jag får sååå ofta frågan vad min naturliga hårfärg är. Min utväxt säger mörk-dass-brun, vilket inte riktigt stämmer.
Här är en bild från 2005. Jag är alltså typ 10-11 år, tyckte jag var cool när jag posade framför kameran med självutlösaren och såg ungefär ut som Amy Diamond!
(vet ni hur många gånger jag har fått kommentar på gamla bilder med "Det där är inte du, det är Amy Diamond! Well, thank you!)
Och eftersom detta var så länge sen och jag inte alls ser ut så längre skäms jag inte ett dugg för att lägga upp denna bild!
Vill man ha svinkul kan man alltid kolla igenom min bdb! Har aldrig rensat den haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på bdb då? C:

2011-12-20 @ 17:13:59
URL: http://smashed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0