beslutsångest med håret

Har inte bloggat på 4 dagar, förlåt! Har inte ens haft tid att sitta vid datorn..
Så...vad har jag gjort de senaste dagarna?
I torsdags hade jag utvecklingssamtal med min mentor och sen pluggade jag samhälle när jag kom hem.
I fredags färgade jag utväxten och så igår satte jag i löshåret igen. Och färgade lila i luggen!
Har inte bestämt mig än om jag älskar det eller hatar det. Det är väl snyggt osv men det känns inte som Jag!
Tittar på gamla bilder (förra veckan) och saknar mitt hår då, haha :(
Ev. att jag slänger i lila färg i hela håret eller försöker bleka bort det lila, vi får se.
Och jag har ingen vettig bild på det just nu eftersom jag ligger i sängen med typ gårdagens smink så ni får bild sen!
Idag ska jag plugga hela jävla dagen :(
fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0