Lockigt hår

Tjenare!
Nu är jag tillbaka i civilisationen igen efter en slapp, skön, soft helg på landet med älskling. Inget internet, ingen telefon (knappt), ingen tv. Vi tog promenader, lagade mat, myste framför brasan, tända ljus och tittade på film. Var verkligen skönt att komma bort från Stockholmsstressen.
Veckan som kommer, kommer bli egentligen inte så stressigt. Imorgon ska jag till läkaren för att byta mediciner, på tisdag ska jag hälsa på mormor, onsdag och torsdag ska jag vara på praktiken, på fredagen är det en helt vanlig dag och i helgen ska jag fika med lite kompisar tror jag.
Har egentligen inte något att blogga om, som vanligt. eh...ja.
Hade lockigt hår häromdagen. Lockade lite för högt upp, annars var det väl helt ok. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt hår!



Men jag har en fråga till dina extansions, är det 40 cm?

2011-12-05 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0