Lucia!

Godmorgon finisar!
Glad Lucia eller vad man säger :D
Dagens planer har ni redan hört så de ska jag inte dra igen. Jag har precis gjort mig klar och sitter här och funderar på om jag ska käka frukost eller inte. Kan inte bestämma mig. Ska ta mina mediciner iaf.
Såhär ser jag ut idag!

Tisha från Primark, jeans snodda från pluttisen (de sitter perfekt. lite läskigt...)


Svart smink idag!


Har en fråga! Tycker ni om outfit-bilder? Är det kul att jag visar vad jag har på mig eller ska jag sluta?

Tittade precis på outfit bilden i detta inlägg....att dra upp jeansen till midjan och ha linne under tshirten gör att allt fett sugs in, är riktigt nöjd med min kropp på den där bilden! Hell yeah! :D

Nu ska jag dra.  Blog you later! :*

Kommentarer
Postat av: en hemlig person

så söt min fina<3 jag tycker att du ska lägga upp fler aoutfit-bilder <3

2011-12-13 @ 21:59:44
Postat av: Moa

Ja! Outfit bilder vi vill ha c:

2011-12-15 @ 18:31:42
URL: http://antique-melody.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0