Svar på hårfråga!

Carro om Hur jag färgade mitt hår:

 

Vart köper du ditt löshår och lim någonstans? :)

Justja, en till sak. Vilket schampo och balsam är bäst att använda när man har limmat in löshår? Kan man använda vanligt eller är det viktigt att man har schampo och balsam speciellt för löshår som finns på tex rapunzelofswedens hemsida? :)


Jag köper mitt löshår på lite olika ställen, det jag har i nu är faktiskt från ebay och var skitkass kvalité, så det rekomenderar jag inte. Annars handlar jag helst på buyhair.co.uk. Lim handlar jag på Kilmanjaro i Stockholm.

Jag använder shampoo för skadat och färgat hår och har ingen aning om vilken skit de säljer på rapunzel för att kassa in stålar.

Tycker det är superkul att få kommentarer och funderar på att göra en frågestund, men det känns som att ingen skulle fråga något :(

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar ditt hår!:D det är så snyggt på dig du passar verkligen i det! Men några hår är bara lite för mycket!

2012-01-02 @ 14:25:48
URL: http://snottan.bloggplatsen.se
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

Jag älskar ditt hår! :) Tänkte färga rosa förra året men tänkte att jag skulle ha rött först.



Så gick allt hår sönder för jag gjorde kullerbyttor med nail-hair så att jag satte mig på håret och blev flintis på vissa ställen. Sen fick jag inte ur håret så jag fick ta ur det med aceton.



Sen färgade jag svart. Nu är det lite svårt att gå tillbaka till blont då det är så slitet haha :( Så satte in rosa löshår istället, som plåster på såren hehe

2012-01-02 @ 17:48:29
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0