kanske världens största bildbomb blogg.se har sett

Tjenare bloggen!
Nu har jag precis lämnat in sista arbetet för iår! Känns sjukt skönt och nu tror jag att jag har lyckats ta igen allt jag missade från när jag var sjuk!
Imorgon är det avslutning med klassen och så ska jag in till stan och kolla efter något att ha på mig på julafton... eftersom vi ska bort till min moster och hennes mans släkt...eh ja. Får inte ha på mig några Drop Dead kläder eller lösfransar...(vilket jag ska ändå)

Träffade älsklingen idag också <3
Gick på stan, käkade lunch på Max och fikade lite senare, kollade in NKs julskyltning (som var fett konstig och inte alls mysigt liksom) och hade det mys :)

Nu måste jag sova!
Langar några egobilder....


Kommentarer
Postat av: candy

Hej, allt bra idag?? :D

2011-12-20 @ 12:11:57
URL: http://ccanddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0