+-0

Godmorgon!
Nu har jag vaknat och håller just nu på att sminka mig. Klockan är halv 10 och om ungefär en timma ska jag dra. Hm...det låter mycket. Har jag räknat rätt?
Ska på hörselkontroll klockan 11.15 iaf, ÄNTLIGEN, och sen har jag datorkunskap mellan 11.40-13.30.
Efter det ska jag träffa snyggingen Isobel för en tur på stan :D
Och imorgon, då är det en STOR dag!
Nämligen Döskalledagen!
Denna helgdag uppfanns av mig 2005, när jag var 10 år, eftersom jag var trött på allt kärlekstjafs och ville att vi skulle ha en dag som skulle jämna ut det hela. Och då kom Döskalledagen. Nu är det 6e året i rad jag firar, och nu undrar ni väl hur man firar? Jo, tänk dig idag, alla hjärtans dag. Fast tvärtom. Man är allmänt dryg, lättretlig, osv. Alltså, tillåts man vara på sitt sämsta humör. Tänk er, hela Sverige har PMS samtidigt :D
Nä, nu ska jag fortsätta sminka mig. Ni får ha en uuuundeeerbaaar dag så ska jag gå och dränka mig i ån.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0