Bitterfittan

Att komma till mig och få dreads inflätade är som att gå hos frisören. Det finns vissa...trivseregler.


1. Kom med nytvättat hår.

2. Om du har mjäll, sår i hårbotten eller utslag, kom inte hit.

3. Kom inte när du är sjuk. Lite snorig funkar, men inte sjuk.

4. Kom inte direkt efter träningen. Just, don't do it.

5. Klaga inte på att det är jobbigt att sitta stilla på en stol i några timmar, för vissa har det värre (JAG!)

6. Sitt upp rakt, sträck på dig. Annars tar det ännu längre tid.

7. När jag är klar, betala direkt. Kontant. Med jämna pengar, för jag är ingen jävla bank.

8. Du vågar inte pruta.


Duger detta inte för dig, nä men fixa ditt eget hår då.

Här står jag i flera timmar och dödar min rygg för att du ska få fint hår för en liten penning, och då får du följa mina regler. Som egentligen borde vara självklara.


Tack.


//Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Varför flätar du inte på kunder som har mjäll/sår/utslag? (undrar bara eftersom att det var en regel jag aldrig hört förut)

2011-02-28 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0