Godnatt! :)

Har som ni märkt tagit en liten bloggpaus, eftersom inläggen blev så meningslösa med samma tjat i varje.

Nu är jag tillbaka med nya krafter lite mer meningsfulla inlägg mer inlägg :P


Idag har jag haft matteprov, det gick väl ganska okej. Var på MAC och kollade och Peacocky hade kommit (så jag kan använda mina rabattkuponger som går ut imorgon) men icke! Ska gå dit varje dag efter skolan nu tills de kommer, med eller utan rabatt. Imorgon köper jag en extra Viva Glam Gaga eftersom mitt är snart slut, så kan jag använda en kupong iallafall.


Igår var jag hos Jossan och överraskade henne med fika, det var supertrevligt!


Igår var det en bra dag. Är alltid på gott humör på måndagar eftersom jag får sova länge, har roliga lektioner och inte så lång skoldag. Och igår sken solen och jag hade en bra hårdag, jag klagade inte!



En grej jag inte fattar, mina skor från Nelly har fortfarande inte kommit?! Jag beställde förra veckan och de säger ju att leveranstiden ska vara typ 2-3 dagar, men jag har väntat i snart en vecka. Jävla segt. Om de inte kommer imorgon ska jag maila dem. Absolut.



Nu ska jag faktiskt bädda ner mig. Har precis käkat en stor middag med spenatsoppa, ägg, bröd och massa, så jag har matkoma just nu. Ska i säng tidigt ikväll eftersom jag har sovmorgon till 10 imorgon och jag ska upp 07 istället för 05 så ska jag passa på att sova igen allt samtidigt. Så jag ska sova innan 21 ikväll. Ser fram emot det.

Puss på er! :*



Bild från igår!

(fler bilder kommer när jag hittar kamerasladden...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0