Stockholms snökaos...

Jag bloggad inte igår, right?

Well, igår...hade jag en frisörlektion och en pissig svenska. Sen gick jag och åt sushi, och förbi Lush och plockade upp väldoftande Honey I Washed The Kids som jag just nu drogar inprincip :D

Idag har det varit kaos, som ni säkert vet. Vaknade fem, gick upp sex, var skittrött. Kollade in facebook då en av tjejerna i klassen påstod att ingen buss gick i stockholm. Tänkte inte mer på det och skyndade iväg. Kom fram till tunnelbanan, fick stå ute (!!!) i kylan och blåsten, det snöade, och väntade på tunnelbanan i 35 minuter. Fyra tunnelbanor åt andra hållet hann komma, innan första kom. Den fick ingen plats på, den var redan smockfull. Sen kom det en ny efter några minuter, den också full, men jag trängde mig på och kom med. Kom till skolan 40 minuter försent, tunnelbanan var ovanligt seg och blä. Kom till bildsalen, ingen där. Tillslut kom en tjej till i klassen, så vi var två där. Fick typ privatlektion och sen var resten av lektionerna inställda eftersom ingen lärare eller elev kom fram pga snön. Ruuuligt! Så jag åkte hem.


Kom hem för några timmar sedan alltså, typ 3. Har kollat på film, käkat, plockat disk och tvätt och nu sitter jag med en kopp te och ska göra något vettigt, typ någon läxa.

Ikväll blire lungt, middag ensam med mammut eftersom syrran ska någonstans, sen blire mjukiskläder och kattgos. Imorgon ska jag på fest (!!!!!!!!) eh. Med folk jag inte känner. Får väl se hur det blir.

Hur har eran dag varit? :)





Puss! :*

Kommentarer
Postat av: porcelain_doll

Då hade du tur, jag stod på tågstationen i 2 timmar innan det kom ett tåg åt rätt håll >.< usch vad kallt det var :(

2011-02-12 @ 11:35:57
Postat av: Cremak - fAshion & Music

Haha wow pink hair, how cool:P!

2011-02-14 @ 15:19:24
URL: http://cremak.blogg.se/
Postat av: stephanie

galet snyggt hår du! ):

2011-02-21 @ 18:31:54
URL: http://stephaniemendoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0