Swatches: MAC Peacocky

I tisdags landade hela Peacocky-kollektionen hos Mac Åhléns, så jag sprang dit på rasten för att grabba godbitarna :)

Köpte inga Kissable Lipcolours, mest för att jag nyligen köpt en backup av Viva Glam Gaga och det är det enda läppgunken jag faktiskt använder. Jag köpte dock två Mega Metal Shadows, som kostade 220:- styck. Samma pris på alla tre Mac-ställen i Stockholm, jag har kollat.


Jag vet att jag är himla seg på att posta detta eftersom de kom ut i tisdags och kanske redan är slut, men de flesta har väl redan hunnit kolla? Isåfall, vad köpte du? :)

Här är mina swatches. Noir Plum till vänster och Odalisque till höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0