Te och rökelse

Imorse vaknade jag klockan nio. Inte av mig själv, av väckarklockan. Gick upp och tog lite frukt. satte mig vid datorn och plötsligt var skoluppsatsen nästan färdig. Härlig känsla. Har bara en liten del kvar, och den ska jag göra denna vecka. Inlämnat ska det vara den 25e.

Fixade disken i köket. Kollade på en film. Stekte blodpudding till lunch, som jg älskar. Planerade morgondagn. Pratade i telefon med syster.

Nu har jag tänt rökelse (som jag egentligen inte får för mammut hatar rökelse) och ljus, värmt te och ska läsa lite i min svenskabok. Som förresten suger.

Syster är på väg hem med kompis, de ska baka.

Sitter i mjukiskläder och njuter.

Vilken bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0