Trassel & Pizza Hut

Hej hej!
Nu är jag hemma igen. Eller ja, har hunnit tagit en dusch :p
Filmen var ganska så underhållande, och sen åt vi på Pizza Hut, där jag tog en caesarsallad eftersom jag inte tycker om pizza. Den var heelt okej den också :)
Nu blire te och macka och sängen :D Ska på hörselkoll klockan 11.15 imorgon, äntligen, och sen har jag datorkunskap och efter det ska jag träffa Isobel, wiho :D Tror även jag ska köpa en blekning, för jag behöver om nån vecka ungefär bleka om utväxten, och limma om löshåret.
Hoppas ni har e trevlig söndagskväll! :*
Såhär ser skönheten ut idag ;)
Tagen på Pizza Hut's toalett.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygg färg i håret!

2011-02-17 @ 10:02:23
URL: http://kallvarshow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0