Vaniljte i drömmarnas land

Jag hade skitkul igår, men det märks verkligen hur lätt trött jag blir. Idag sov jag halva dagen, sen tog jag med mig mammut in och köpte nya mjukisbyxor i stan. Nu sitter jag hemma med vaniljte och ska göra ett collage till en skoluppgift. Jag sitter invirad i min HelloKittyfilt och myser med smulan, min katt. Hon är så himla gullig. Vädret är sämst och ikväll blir det en lugn kväll med filtar och te, kanske att jag orkar gå och köpa sushi och kolla med mammut på Melodifestivalen, annars lägger jag mig och läser som jag gjort hela veckan nu. Jag har verkligen hittat läsningen, det är så mysigt och avslappnande. Just nu har jag börjat på en ny bok så jag har inte riktigt kommit in i den än, men jag hoppas att den är bra.
Imorgon har jag lovat mammut att jag ska gå och träna, men hon var dum nog att berätta när mormor kommer på besök så jag tror att jag passar på att träna när hon är här. Vi går inte riktigt ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0