2 timmar

Hej alla finisar!
Nu är jag tillbaka hemma igen, hade ju somsagt (?) bara en lektion så yey :D
Hade datorkunskap, första lektionen för mig eftersom jag var sjuk förra veckan. Och shiit va roligt det var! Snubben var astrevlig och så pillade vi i Photoshop, "sminkade", skitkul. Haha inte för att låta dryg men jag var bäst :D Kanske också för att 1) Jag var den enda som hade använt ps förrut och 2) Jag var den enda som tyckte det var kul. Oh well...
Passade på att hämta matteboken också, så nu blir det plugg till provet imorgon! Känner mig rätt så säker på andragradsekvationer som kapitlet handlar om, men jag behöver gå igenom lite problemlösning känner jag.
Nu är klockan tre och om 2 timmar ska jag träffa Jussan. På den tiden ska jag hinna plugga matte och käka något, eftersom jag var sämst imorse och glömde äta :D
Ser ni någon skillnad på spegelbilderna? Jo, Mammut torkade av min spegel! Haha den var sjuukt smutsig :D

Kommentarer
Postat av: porcelain_doll

Så fin rosa färg :D

2011-01-24 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0