concealer cant hide all my pink nightmares

Jag har haft såna fruktansvärda mardrömmar, så imorse när jag skulle upp, gick det bara inte. Har inte sovit en blund i natt, om man inte räknar med de 2 timmarna jag sov mellan 8 och 10. Men nu är jag uppe, och eftersom jag bara har en lektion efter lunch som jag ändå inte skulle hinna till, stannade jag hemma idag.
Dagens planer blir istället att käka frukost, ta en dusch och göra iordning sig (inte se lika trött ut som man är) och sen kommer en tjej hit för att få sina dreads insatta. Efter det blir det väl lite skrivande på skolgrejer och vila, för imorgon måste jag till skolan! Vi har dessutom ingen bild imorgon så vi börjar 10.30 dvs sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0