Room

Jag vill verkligen göra om i mitt rum. Ut med allt som inte behövs, måla om och fixa mys. Mitt rum är så jäkla stelt just nu. Vita väggar, vita och svarta möbler, och sen på det asmycket onödiga saker som ligger huller om buller. Inget mysigt alls. Trivs inte. Väldigt opersonligt liksom.
Så, jag tänkte...
  • Måla om väggarna i rosa!
  • Sätta upp lite roliga grejer på väggarna, tavlor bilder osv
  • Skaffa ett sminkbord
  • Ut med stora bokhyllan och gamla trasiga skrivbordet som bara tar plats
  • Textiler! Massvis med kuddar i sängen, fint överkast och lite sånt
Här är lite inspirationsbilder. Jag vill ha svart, vitt och rosa i rummet.
(Zebratavlan är från Ikea och jag har dregglat över den i säkert 3 år, mammut låter mig i köpa den, venne varför)
Åh, hoppas att jag kan fixa så att jag blir nöjd innan jag flyttar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0