Tronica

China Glaze kommer ut med en ny Holo-kollektion, och ingen kan vara gladare än mig. Jag är dö-kär i holo-lack och har letat mig blind på de från tidigare kollektioner.

  • Techno Teal – Turquoise Holographic
  • Virtual Violet – Violet Holographic
  • Electra Magnenta – Magenta Holographic
  • Gamer Glam – Purple Holographic
  • High Def -  Blue Holographic
  • Hologram -  Silver Holographic
  • Hyper Haute – Rasberry Holographic
  • 3D Fantasy – Peachy Pink Holographic
  • Digital Dawn – Dusty Rose Holographic
  • Cyberspace – Taupe Holographic
  • Mega Bite – Gold Holographic
  • Laser Lime – Lime Green Holographic


Jag är sugen på alla utom Cyberspace och Mega Bite, mest för att de inte riktigt är mina färger.

 

Jag peppar ordentligt och den enda jag verkligen måste ha är Hologram. Hoppas den är lika fin som OMG.

Källa: Purity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0