Vår-känslor!

Sitter just nu och gör min sista rest-uppgift från förra terminen. Hade bara denna och det går jävligt segt, men mammut hjälper mig lite och sen när denna är klar får jag sova!


Kommer vara hemma hela veckan från skolan, jag blir fasiken inte mycket bättre. Kommer ha en hel del att catcha upp, datorkunskap, bild, matte och sen har vi fått en fet frisör-läxa som jag kommer försöka klämma in också. Puh!


*****


Imorse när jag vaknade var solen framme. Himlen var blåååå och snön smälte på hustaken. Fick direkt vår-känslor. Woho!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

SVAR: klart man får! fråga på :D

2011-01-20 @ 11:18:33
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0