Hemma från jobbet!

Jag vet att ni vill höra ;)
Kom just hem från Dag 2 av 13 på jobbet, trött som fan.
Vad jag gör?
Trädgårdarbete! Klippa buskar, kratta löv, hacka ogräs och packa ner allt i stora svarta sopsäckar.
Låter inte så jobbigt? Gör det i 6 timmar i sträck. Japp.
Menmen, tänker på pengarna :D Är ganska mör när man kommer hem så det känns iaf som att man gjort någt. och sen har jag inte dåligt samvete för att jag inte använder gymkortet haha.
Men ja, det är vad jag sysslar med just nu. Känns inte riktigt som jag har sommarlov eftersom jag är och jobbar samma tider som jag är i skolan. Japp, börjar klockan åtta! Går upp sex som vanligt, åh livet <3
Om tre veckor är jag fri och rik och DÅNIII ska jag ha kul!
Inte nu. Nu ska jag kolla på film och självdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0