Hjälp mig att göra bloggen finare!

Sitter i sängen och dricker te. Min hals dödade mig imorse och jag hade 38° feber, så jag fick sjukskriva mig :( Förlorade faktiskt 492:- idag, bara så ni vet. Tyck synd om mig nu.


Åskar gör det också. Fast det började efter klockan två, och hade jag jobbat hade jag slutat halv tre så jag hade iaf sluppit jobba i åskan. Jag har legat i sängen hela dagen och mått pyton, halsen gör så sjukt ont och jag hostar typ varannan sekund. Då gör det ännu ondare. Stackars mig...
Har kollat lite på Heroes, Vänner, sovit, läst bloggar, varit inne på HD såklart <3 och druckit te. Eller tja, te och te. Jag har väl snarare druckit honung med te. För honung skulle vara bra för halsen....nu är honungen slut. Men mammut skulle köpa mer sa hon. Och halstabletter och Alvedon, så att jag kan gå till jobbet imorgon.

Jag har också varit jätteduktig och rensat lite på datorn. Jag har ju tusen bilder (nej jag har nog mycket mer än så...) och alla har legat i olika mappar med de förklarliga namnen "Alla bilder", "Bilder", "Bildeeer", osv. Jättebra ja. Så nu har jag gjort lite bättre mappar såsom "Inspiration", "Saker jag gjort" (hår och smink typ) och så. Så hittar jag kanske allt! :D
Dock är det jättemycket arbete kvar, jag har haft den här datorn sen jag fyllde 15 då jag flyttade över alla gamla bilder från den stationära hit, och ja...ni kan nog inte fatta hur mycket skräp jag har. Jag får inte plats med att spara mer på min dator, jag har typ 200 MB kvar och inga stora filmer eller så. Wow ligger på hårddisken. mycket bilder och skräp har jag i min dator! Dags att rensa va?

Haha nu ska jag sluta skriva, för jag har fan inget vettigt att säga.
Jo förresten, jag har en fråga!

Vem vill hjälpa mig med en ny header?
Den jag har nu är bara lite ihopstressad, tänke fixa något roligare.
Utifrån denna bild.




Så, spara den och gör något roligt och maila den till mig på [email protected]
Så kanske det blir lite finare här! :D

Har även fått requests att göra lite mer sminkrelaterade inlägg, vilket jag inte riktigt kommer hinna denna och nästa vecka när jag sommarjobbar (eftersom det bara blir foundation, svart ögonskugga osv. inget att visa dvs.) Men sen så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0