Tag: What I Love About You - Bloggversionen

Finaste Killercolours gjorde om Youtube-tag'en What I love about You till en svensk bloggversion, och dessutom taggade mig i den, så nu måste jag också göra det såklart :D

Vilken bloggare skulle du vilja byta frisyr med?
Åh, svårt! Men jag tror det får bli BeccaBabycake, alla hennes hår de senaste åren har varit nomnom!

Vems blogginlägg läser du allra först?
Åh, svårt! Men jag tror faktiskt det blir BeccaBabycake där också :D

Vem har snyggast stil?
Murderotic! Allt hon sätter på sig får mig att vilja shoppa nya kläder!

En favoritbloggare som bor i ett annat land än du?
JellyPelly, från norge!

Vem känner du att du verkligen kan lita på?
I bloggvärlden litar jag alltid på Temptalias ord.

Vem verkar ha ett bra självförtroende?
Jättesvårt att svara på, men jag tror att min barndomsvän Rstahl har ett självförtroende som heter duga!

Om du skulle bli bästis med någon bloggare, vem skulle det vara?
Epicfaiil, hon verkar så sjukt rolig och jag tror att vi skulle passa rätt bra ihop :)

Vem har det sötaste bloggnamnet?
Kandylandy! Jag menar, godisland ja tack!

Vem har båda fötterna på jorden?
Kattakvack lätt, att hon dessutom är helt sjukt rolig mitt i allt skadar inte.


Vem skulle du vilja shoppa med?
Åh, svårt ju! Jag kan faktiskt inte välja, jag vill shoppa med alla jag har länkat (utom min syrra då, för det har jag ju redan gjort ;) )

Vem har du följt sedan dag ett?
Jag tror faktiskt inte jag följt någon från dag ett!

Vem kan du relatera till, är mest lik dig?
Haha okej, nu är jag knasig men mest lik mig måste ju nog vara min tvillingsyrra ;D

Vem har det finaste leendet?
Killercolours, man blir glad bara man ser det :)

Vem skulle du vilja ha som syskon?
Killercolours, bli min storasyster?

Vem lär du dig alltid någonting av?
Purity :D

Vem bloggar mest kreativt?
Fokis ;D

Jag taggar alla :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0