Det var ju feeeeeeeeest

Hej finisar!
Jag har faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte uppdaterat er på flera dagar nu, men jag har verkligen inte haft lust. Skärpning Fridde!

Igår var det ju fredag (och våffeldagen!) så jag drog ut igår kväll på en spelning och lite fest med gamla kompisar man inte träffat på skitlänge, och det var faktiskt mycket trevligt! Kallt som satan var det dock, och jag hade bara min lilla jacka på mig, och utan vantar blev mina händer både röda och svullna. Ingen fin syn!
Idag vaknade jag sent, och nu har jag precis brunchat klart med mig själv. Ett hopp in i duschen och lite smink på det, sen drar jag iväg och hittar på något med Star. Är dock pank (och jävligt mätt) så någon fika blir det nog inte. Vi får se!

Uppdaterar er senare, när det känns nödvändigt.

Puss :*

Såhär ser jag ut just nu! Eller ja, bilden var tagen igår ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0