nu är jag trött!

Nu är det sista gången jag säger detta. 

Jag ville inte färga bort det rosa.
Jag går frisörlinjen och att skaffa en praktikplats i sthlm när man har rosa hår är väldigt svårt. Får jag ingen praktikplats, blir jag inte godkänd.

Jag trivs inte alls som det är nu, kanske om det hade varit blondare och med löshår. Saknar det rosa sjukt mycket men det lär komma tillbaka i vår eller i sommar. 

Så nu kan alla sluta fråga varför jag tog bort det rosa, och sluta säga att jag var finare i rosa. Jag vet!! okej?

Blir lite sur eftersom jag har världens hårångest, trivs som sagt inte alls, så gör det inte värre genom att säga att det är fult.
Och ni som säger att det är fint, tack så mycket, men jag kan inte riktigt ta åt mig eftersom jag själv hatar det.

Får panik varje gång jag ser mig själv i spegeln...

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Åh, ursäkta att jag frågade, är inte inne på din blogg så orfta:) Och det är människans natur att vara nyfiken;)

2011-03-18 @ 22:44:31
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: rawr @ hd

Synd att du inte tycker om det :( Jag tycker däremot det är jättefint på dig! Fast känner igen mig, jag saknar mitt grönblåa hår varje dag typ!

2011-03-19 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0