Oh Happy day..!

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen, och jag är svinglad för
1) Jag har bokat klipptid på onsdag
2) Jag har pepparkakor
3) Mina grejer från crazy-factory har kommit!
Men pluggarna har ju dumma kanter så nu sitter jag och är tvungen aatt töja typ 1-2mm för att få in dem. Segt. Och jag kan inte töja båda samtidigt för jag beställde bara en töjstav.
Och den blåa diamanten var för liten! Jäkla skiiit!
Men annars så vare kalas :>
Min kamera har dött och mammut har gömt laddaren så det blir inga bilder förens hon kommer hem typ.

Ni då, har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Jane

Men åh, nu kom den upp igen:) Menyn

2011-03-07 @ 20:36:12
URL: http://bombshellbitch.tk
Postat av: Jennifer

Bara av ren nyfikenhet då jag själv tänkt beställa från Crazy Factory förut...

Vad går tullavgiften på?



Jag menar.. lönar det sig ?

2011-03-07 @ 22:50:03
URL: http://jenngoesbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0