Filmtips!

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, för skräckfilmen vi såg igår var inte ett dugg läskig!

Vi såg Insibious, och jag kan bara rekomendera er att inte lägga era biopengar på den, ovärt! Gå då hellre och se Scream 4 (som förövrigt äger, jag älskar Scream-filmerna!) och typ ladda ner den istället.

Insidious handlar om en nyinflyttad familj, och så plötsligt hamnar sonen i någon slags koma, men läkarna hittar inte felet. Så de tar in en konstig tant som säger att deras son kan typ resa mellan olika dimensioner med sin ande och att han har fastnat i The Further (ja, ni hör ju hur det låter...) Sen ska pappan, som också kan göra detta, gå och hämta honom och bla bla bla.

Det enda jag fann obehangligt var att när pappan skulle hämta sonen och letade runt i huset, så stog det massa personer i vardagsrummet, och så var det en tjej i svart hår och mycket smink med ett typ gevär i handen, så log hon sådär stort ni vet? Gillar inte sånt.

Hursomhelst, kolla trailern först. Tycker man om sånahär filmer är den säkert skitbra.


Eh ja...................................

Nu är klockan halv tolv och verkligen dags att gå upp! Ska koka kaffe till mammut sen blir det att träffa en Star och krama om henne en massa. Om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0