Frågestunden fortfarande öppen!

Go kväll!


Idag har varit en speciell dag, konstig typ.
Imorse var det frisörlektion och då passade jag på att tvätta och färga om håret, la i lite mer rosa :D
Sen hade vi svenskaprov, det gick rätt så skitigt. Och imorgon har jag en fet uppgift, plus att hon vill att jag ska göra muntlig presentation också. Åh, orkar inte! Det är min enda lektion, så jag är sjuukt sugen på att skippa den (skolkar ju aldrig annars)

Sen drog jag hem och tuperade dreads, och träffade Star med sin mamma inne i stan för att handla löshår, ska sätta i det nästa vecka! :D Blev också bjuden på middag, Tack! :D
Sitter här och tuperar dreads, har sovmorgon imorgon eftersom jag bara har svenska, så jag ska stanna uppe extra länge och jobba!
Imorgon ska jag kanske träffa Jossan efter skolan, ih! <3

Nä, back to work!



ps. frågestunden kommer att vara öppen ett tag till, känns lite doll att svara på typ 5 frågor. Så, bomba mig! :D

Kommentarer
Postat av: Sara Branting :3

Vart köper du ditt löshår och för typ hur mycket? ;3

2011-05-26 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0