MEN VAD ÄRE SOM STIIINKEEER??!

Hej bloggis!
Idag är en full dag. Nationellt prov i Engelska A, uppsats, det gick väl sådär. Hann inte riktigt komma på att det var nationellt prov, så jag var helt lugn. Fick reda på det igår så hann inte bli nervös.
Nu skulle jag egentligen fortfarande varit kvar på skolan och fixat hår på modellerna inför modevisningen ikväll, men jag var så jääkla trött och hungrig så jag drog hem. Var nämligen bara jag som skulle gå från min klass och parallel-klassen, och eftersom jag inte är totaly awesome på uppsättningar ville jag inte komma där själv.
Meeen så smsade Star och sa att hon skulle dit, så jag drar dit och kollar på visningen istället för att hjälpa till haha :D
Kom nyss på att det kostar 25:- hm.... oh well!
Idag brann det på KTH.
Det var knäppt; Vi satt i matsalen. Jag ba Vad är det som luktar? Ingen kände något. Ja ba MEN VAD ÄRE SOM STIIINKEEER??! Alla ba Va???
Sen efter typ 20 minuter så ba Vad är det som luktar? Ja ba MEN DET VAR JU DET JAG SAAA?!
Kom ut på skolgården, stinker brandrök. Jaha, då är det väl någon som tänt på skiten. (äntligen)
Gick upp till klassrummet och så kommer det en lärare och ba Det brinner på KTH.
Jaha.
Där bor Jossan, var min första tanke.
Sen går jag in på facebook, då har Jossans mamma Pernilla fotat röken och brandbilar, det var ju precis över gatan det brann.
Ah, tänkte att alla ville veta.
Nu ska jag fixa sminket, gå på toa, kolla på Albert Hofmanns Poison (LSD-film) och sen ska jag draaaaaaa!
Hare! :*

Kommentarer
Postat av: adela

Älskar din hårfärg!^^

2011-05-05 @ 13:04:09
URL: http://zeres.blogg.se/
Postat av: emme

jätte bra blogg och fin header:)

kraam♥

2011-05-05 @ 16:25:43
URL: http://poko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0