Min största kärlek i livet <3

Det går inte att beskriva hur jag känner, det är magiskt. Jag gråter, skakar, får gåshus och ba...ÅH! <3
Dethär var en av sommarlåtarna 2010, och jag glömmer den aldrig <3
Första låten på konserten, här stod jag och grät längst fram och jag kan fortfarande inte lyssna på den låten utan att gråta, för att inte nämna hur jag känner när jag ser liveklipp från The Moment...
Och här är ännu en magisk Kent-kväll med Lollo, en vecka efter Arvikafestivalen. (inte jag som filmat men ni fattar) Det är exakt samma som på Arvika iaf. Fast det var röjigare på Arvika.
Och Det finns inga ord är nu en av mina favoritlåtar och blev ett stort minne av sommaren 2010 <3
Och precis exakt när detta spelades in satt jag med Lollo och myste och sjöng och <3
Det var en helt underbar kväll, det finns inga ord liksom.

Kommentarer
Postat av: andréa

kent är världens allra bästa band.

2011-05-02 @ 19:55:55
URL: http://penholder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0